Ke stažení

Níže najdete ke stažení všechny důležité obecné i odborné materiály. Pokud jste nenašli, co hledáte, kontaktujte nás prosím na info@abakus.cz.
Group
Group
Group

Výsledky
grantových výzev

Projděte si výsledky našich grantových výzev a seznamte se s příjemci naší podpory.

Odborné
materiály

Stáhněte si materiály, které připravujeme s našimi partnery.

Logo a
manuál značky

Stáhněte si logo v různých formátech společně s manuálem pro použití.

Pro média

Stáhněte si tiskové zprávy a fotografie.

Výroční zprávy

Stáhněte si výroční zprávy.

Archiv

Potřebujete materiály publikované do roku 2020 vztahující se k působení Nadačního fondu Avast, na jehož činnost navazujeme?

Napište nám na info@abakus.cz
Group
Group
Group
Group
Group

Kam dál?

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“