Pro žadatele

Finanční prostředky rozdělujeme mimo jiné skrze tematické grantové výzvy. Informace o nich jsou k dispozici na této stránce společně s nejčastějšími dotazy.
Pro aktuální dění nás sledujte na Facebooku.
Group
Group
Group

Grantové výzvy

Příjem žádostí ukončen

Podpora advokační práce pečujících, sebeobhájců a angažovaných organizací

Prostřednictvím výzvy v rámci systematického zvyšování tlaku na dostupnost služeb podpoříme advokační aktivity mířící ke zvýšení dostupnosti komunitních sociálních služeb pro lidi se zdravotním znevýhodněním a pečující na celostátní, regionální či lokální úrovni. O podporu mohou žádat organizace, které již advokačně pracují v tématu dostupnosti komunitních sociálních služeb. Může se jednat o organizace sebeobhájců, pečujících, ale i další, které se zabývající dostupností komunitních sociálních služeb pro lidi se zdravotním znevýhodněním a pečující.

Příjem přihlášek do

28. 4. 2025 (23:59)

Realizace

9/2025–12/2026
Group
Group

Nejčastější otázky

Pro jakou oblast můžu získat prostředky?
Jsme si vědomi toho, že chytrá řešení mohou existovat v jakékoli oblasti a mnoha formách. V zájmu co největšího dopadu podporujeme projekty vzniklé pod hlavičkou především odborných organizací, které se soustředí na péči o lidi na konci života, pomoc rodinám dětí se zdravotním znevýhodněním a rozvoj všeobecného vzdělávání.
Jak často vypisujete grantové výzvy?

Granty nejsou vypisovány na pravidelné bázi. Všechna avíza a podrobnosti jsou vždy včas k dispozici na této stránce nebo našem facebookovém profilu.

Jak mohu získat prostředky?
O prostředky mohou žádat organizace, jejichž záměr odpovídá některé z grantových výzev, které během roku vypisujeme. Běžně nepodporujeme fyzické osoby a projekty mimo grantové výzvy.
Jak probíhá grantové řízení?
Podrobnosti pro přihlášení a proces výběru jsou vždy popsány v rámci každé výzvy a probíhají prostřednictvím systému Flexi-Grant. Řízení má obvykle dvě kola – na základě podání písemné žádosti jsou vybráni kandidáti, kteří pak svůj záměr osobně prezentují odborné komisi.

Kam dál?

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“