Stipendijní program

Podpora paliativních odborníků všech profesí

Chceme paliativní experty vybavit dovednostmi nad rámec jejich odborností, aby mohli sami růst, lépe koordinovat své týmy a paliativu prosazovat v organizacích, kde působí, i na systémové úrovni.

Group
Group
Group
Group
Group

Jaký řešíme problém?

Paliativní péče ještě není zdaleka všude etablovaná a paliativní odborníci se tématu často věnují nad rámec svých hlavních zaměření a povinností, což je dlouhodobě neudržitelné a omezuje to možnosti rozvoje dostupnosti i kvality paliativní péče. 

Naše
strategie

Jsme přesvědčeni, že dostatek odborníků, kteří dostanou prostor pro rozvoj v oblasti měkkých dovedností, je klíčový pro to, aby si paliativní péče získala pevné místo v systému zdravotní a sociální péče a nadále se rozvíjela.

Celkem 17 účastníků čerpá finanční podporu ve výši přes 9,5 milionu korun na individuální vzdělávací plány a přípravnou fázi projektů v zájmu rozvoje paliativní péče. Součástí je také zapojení do uceleného doprovodného programu. Pod vedením odborného partnera programu Centra dohody se stipendisté zaměřují především na manažerské a komunikační dovednosti.

Group
Group
Group

Program účastníkům nabízí

Finanční prostředky na rozvoj

Částka až 750 tisíc korun na individuální rozvojový plán a přípravnou projektovou fázi

Koučink a mentoring

24 hodin individuální podpory, koučinku a mentoring s odborníky dle potřeb grantistů

Společný vzdělávací program

6 společných akcí, 12 online online setkání, mentoringový kurz

„Lidé jsou klíčoví pro rozvoj paliativní péče v České republice jako celku. Pomocí stipendia chceme umožnit dalším profesionálům v této oblasti stát se i lídry a mentory.“

Přemysl Filip, programový manažer nadačního fondu Abakus

Group
Group

Kam dál?

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“