Eduzměna

Vzdělávání pro 21. století

Chceme, aby děti chodily do školy rády a odcházely z ní připraveny na výzvy a příležitosti 21. století.

Group
Group
Group
Group
Group

Jaký řešíme problém?

Systém vzdělávání neodráží požadavky současného světa. Dle výzkumů žáci často neradi chodí do školy, nezapojují se a neodnášejí si znalosti a dovednosti, které by mohli uplatnit v praxi. Sami školy a pedagogové nemají prostor a prostředky na to, aby situaci změnili. *

Naše
strategie

Spojili jsme se s dalšími organizacemi a nadacemi a společně založili Nadační fond Eduzměna, který si klade za cíl fungovat jako platforma zástupců soukromého, neziskového i státního sektoru a podporovat systémové změny ve vzdělávání. Věříme, že jedině široká spolupráce napříč sektory a dlouhodobá vize je cesta, jak přispět k dosažení cíle.

Group
Group
Group

Jak Eduzměna funguje?

Spolupráce sektorů

4 zakládající nadace, 8 odborných partnerů a další konzultanti, spolupráce se státní správou, podpora firemních donorů

Zapojení na všech úrovních

Zapojení všech, kterých se vzdělávání týká, od dětí a jejich rodičů přes učitele, vedení škol až po zřizovatele

Regionální pilotáž

Konkrétní 5-letý pilotní program na Kutnohorsku s cílem otestovat model regionální podpory
„Představte si, že své dítě dáte do nejbližší školy a budete vědět, že je stejně dobrá jako kterákoliv jiná ve vašem okolí. Nereálné? My věříme, že to v rámci pilotáže na Kutnohorsku zvládneme zařídit. Společně se školami a partnery vytváříme systémovou podporu, která povede k tomu, aby v každé škole učitelé dokázali rozvíjet potenciál dětí, snižovat nerovnosti a učit tak, aby se děti do školy těšily.“
Zdeněk Slejška, ředitel Eduzměny
Group
Group

Kam dál?

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“