Data Protection Policy

Who we are

Abakus nadační fond zakladatelů Avastu
Pikrtova 1737/1a, 140 00 Praha 4
abakus.cz

What personal data we collect and why we collect it

The abakus.cz website uses only anonymised third-party cookies (Google Analytics), which do not collect any personal data.
Our website uses Google Analytics cookies, which anonymously recognise visitors to the site. You can find out more about how they work by following this link. We have no control over their behaviour and only use them passively.
No one can be identified on the basis of the data collected by these cookies.
We use the information we gather about how you interact with our site as an anonymous user for internal research purposes only.

 
Cookies we use on the website
TitleServicePurposeCookie type and how long it is stored
_gaWebsite traffic analysis serviceAnonymously recognize individual site visitors and record their activity for internal researchThird party cookies (Google),
24 months
_gidThird party cookies (Google),
24 hours
_gatThird party cookies (Google),
1 minute
 
Can I modify the cookies?

You can change/delete cookies at any time – for more details, please visit aboutcookies.org.

 

Managing cookies from specific sites

If you want to control cookies from specific sites in more detail, use your browser’s privacy and cookie settings to do so.

 

Blocking cookies

Modern browsers can be set to prevent the use of any cookies on your device. However, you may then have to manually adjust some preferences on some sites each time you visit them. In addition, some services and features may not work at all (e.g., logging into profiles).

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“